Subject: FW: FW: Vastus Harjumaa Kuusalu vald Mõisa tee 27 kinnistu ja selle lähiala välisveevarustuse ja –kanalisatsiooni ja sademevee kanalisatsiooni ehitusprojekt
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 8 May 2025 08:26:32 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/23/12010-8

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Siim Kompost - SR Veod <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 7, 2025 4:58 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>; Tiit Harjak 
<[email-masked]>; Aare Kuusik <[email-masked]>
Subject: Fwd: FW: Vastus Harjumaa Kuusalu vald Mõisa tee 27 kinnistu ja 
selle lähiala välisveevarustuse ja –kanalisatsiooni ja sademevee 
kanalisatsiooni ehitusprojekt

Tere

Kirjutan seoses Kuusalu vald, Kiiu alevi, OÜ Vetepere poolt koostatud 
(Ehitusluba 12271/10200) ja TRAM poolt kooskõlastatud (30.11.2023 nr 
7.1-2/23/12010-8)

Mõisa tee 27 kinnistu ja selle lähiala veevarustuse projektiga töö nr P – 
2023 -005.

Nimelt selgus proovi puurimisel, et riigitee nr 11105 Kiiu-Soodla tee 1,1km 
alt kinnisel meetodil torude paigaldus osutus võimatuks seoses pinnase 
eripäraga.

Failisas  Eesti Horisontaalpuur OÜ projektijuht Koit Kreem selgituskiri.

Soovime soovime antud trassi paigaldada lahtisel meetodil.

Liikluse suunaksime ümber, rajaksime ajutise tee lõigu Lehe 4 kinnistult 
Mõisa teele (punasega). Ja suunaks liikluse sinist joont mööda ringi.

Lillaga läbi kaeve asukoht?

Ootan TRAMi poolset tagasisidet meiepoolsele uuele lahendusele, et antud 
koostöö projekti lõpule viia?

Lugupidamisega

Siim Kompost

SR Veod OÜ

+372 5055 309

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.srveod.ee <http://www.srveod.ee>

---------- Forwarded message ---------
From: Aare Kuusik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: Thu, 30 Nov 2023 at 17:28
Subject: FW: Vastus Harjumaa Kuusalu vald Mõisa tee 27 kinnistu ja selle 
lähiala välisveevarustuse ja –kanalisatsiooni ja sademevee kanalisatsiooni 
ehitusprojekt
To: Siim Kompost - SR Veod <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere!

Tuli kooskõlastus.

Lugupidamisega

Aare Kuusik

5162476

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
[mailto:[email-masked] <mailto:[email-masked]> ]
Sent: 30 November 2023 16:00
To: OÜ Vetepere
Subject: Vastus Harjumaa Kuusalu vald Mõisa tee 27 kinnistu ja selle lähiala 
välisveevarustuse ja –kanalisatsiooni ja sademevee kanalisatsiooni 
ehitusprojekt

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Vastus Harjumaa Kuusalu vald Mõisa tee 27 kinnistu ja selle 
lähiala välisveevarustuse ja –kanalisatsiooni ja sademevee kanalisatsiooni 
ehitusprojekt

Registreerimise kuupäev: 30.11.2023

Registreerimise number: 7.1-2/23/12010-8.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.